Datanet Systems

ALPHA BANK ROMÂNIA CREȘTE EFICIENȚA INTERACȚIUNII CU CLIENȚII

CERINȚELE PROIECTULUI

Cerința principală a proiectului a fost dezvoltarea unei aplicaţii personalizate de gestiunea campaniilor outbound in Contact Center, conform nevoilor specifice ale băncii. Aceasta cerintă a avut rolul de a simplifica şi eficientiza campaniile outbound, respectând cerinţele specifice mediului bancar.

SOLUȚIA

Datanet Systems a proiectat, dezvoltat şi integrat în arhitectura IT a băncii o soluţie „custom made“ de management al campaniilor de telemarketing. Aceasta aplicație a fost dezvoltată pe platforma Cisco Unified Contact Center Express.

BENEFICII

Soluţia concepută de către Datanet Systems a crescut nivelul de performanţă al activităţii desfăşurate de Contact Center-ul băncii, generând noi oportunităţi de business şi îmbunătăţind calitatea interacţiunii cu clienţii finali.

Specialiştii Datanet au înţeles corect nevoile noastre de business şi le-au transpus exact în aplicaţie, asigurându-ne suportul necesar pe toată perioada post-implementare. În plus, aplicaţia a fost îmbunătăţită în timp prin adăugarea unor noi facilităţi a căror necesitate a rezultat din utilizarea ei zilnică."

Florin Brănici, Director Direcţia Canale Alternative, ALPHA BANK ROMÂNIA

“Accesul securizat la aplicaţii şi în limita competențelor stabilite reprezintă un aspect foarte important în desfăşurarea activităţilor specific bancare. Aplicaţia dezvoltată de Datanet asigură această cerinţă prin restricţionarea accesului la date al utilizatorilor, în funcţie de profilurile alocate.”

Eliza Erhan, Manager Contact Center ALPHA BANK ROMÂNIA

“Versiunea Express a Cisco Unified Contact Center poate susține procesele de tip outbound, însă funcționalitățile standard sunt limitate și necesită cunoștințe tehnice pentru configurare. Pentru Alpha Bank am dezvoltat o aplicație dedicată în care am integrat atât experiența Datanet Systems în domeniul soluțiilor Cisco pentru Contact Center cât și cerințele echipei de profil din bancă. Astfel am reușit să construim un instrument foarte puternic și eficient, dar totodată simplu de utilizat de către toți angajații din departamentele de business.“

Ștefan Ionescu, Senior Consultant, Datanet Systems

BENEFICII CHEIE

CREȘTEREA EFICIENȚEI OPERAȚIONALE
ACCES SECURIZAT LA DATE
SUPORT DECIZIONAL ÎMBUNĂTĂȚIT
PROCESE ȘI FLUXURI INTEGRATE ȘI AUTOMATIZATE