Aplicații pentru mobilitatea afacerii RO | datanets.ro

Aplicații pentru mobilitatea afacerii

 

Fiți flexibili și lucrați de oriunde!

Aplicațiile pentru mobilitatea afacerii, cunoscute și sub numele de Enterprise Mobility Management (EMM), oferă companiilor acces la date importante interne ale companiei oricând și de oriunde. Cele mai recente tendințe în mobilitatea afacerilor arată că 61% dintre angajați lucrează în afara biroului cel puțin o dată pe săptămână, în timp ce folosesc cel puțin 3 dispozitive diferite pentru a-și desfășura activitatea.

Care sunt beneficiile aplicațiilor pentru mobilitatea afacerii?

  • acces permanent la mesaje importante, documente, aplicații Windows și sisteme enterprise, cum ar fi CRM, ERP, BI sau intranet, de oriunde;
  • avantajul disponibilității ridicate și fiabilității soluției la nivel mondial;
  • proces simplu de conectare în toate aplicațiile;
  • gestionarea dispozitivelor mobile (MDM) oferă o gestionare centralizată simplă și sigură a identității și asigură securitatea datelor sensibile ale unei afaceri;
  • gestionarea drepturilor care asigură protecția virtuală a oricărui document de pe orice dispozitiv;
  • monitorizarea documentelor pentru a detecta utilizarea sau abuzul;
  • posibilitatea implementării soluțiilor în cadrul companiei, precum și a versiunii Cloud prin Azure RemoteApp;
  • datorită aplicației Azure RemoteApp, aplicațiile Windows funcționează pe orice dispozitiv.

Enterprise Mobility de la Microsoft

Microsoft oferă un instrument extrem de eficient în domeniul Enterprise Mobility Management (EMM) - Enterprise Mobility Suite (EMS). Acest produs de succes este folosit de multe companii de renume mondial datorită beneficiilor sale majore, cum ar fi:

  • securitate la nivel înalt
  • soluții ușor de utilizat
  • integrare ușoară cu aplicații de la terți

Beneficiile Enterprise Mobility

Birou de oriunde

Acces permanent la datele necesare de oriunde, chiar și în afara biroului.

Flexibilitate și scalabilitate

Adaptarea aplicațiilor de afaceri ale companiei conform cerințelor sale exacte.

Vânzări și servicii imediate

Utilizarea eficientă a timpului în rezolvarea sarcinilor operaționale - 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Raportare disponibilă

Rapoarte permanente privind activitățile desfășurate și starea actuală a companiei.

Clienții noștri:

  • ČSOB - Československá obchodní banka, a.s
  • TIPOS - Compania Națională de Loterie din Slovacia
  • Agenția de Investiții și Comerț din Slovacia (SARIO)
  • JRK Waste Management
  • Millennium