Soluția CRM RO | datanets.ro

Soluția CRM

 

Acces la informații importante, ori de câte ori aveți nevoie

CRM (un instrument de gestionare a relațiilor cu clienții) devine o parte din ce în ce mai importantă a fiecărei companii. Acesta oferă o automatizare eficientă a proceselor de afaceri și poate ajuta compania dumneavoastră să obțină mai mulți clienți și să creeze servicii personalizate pentru clienții existenți.

Cum vă poate ajuta sistemul CRM?

Tabs Solutia CRM Ro

Perspectivă 360° asupra clienților

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Ierarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor
  • Bună înțelegere a aspectelor sociale
     

Productivitatea reprezentanților de vânzări

  • Agenda de afaceri a unui reprezentant de vânzări
  • Gestionarea activităților de afaceri
  • Accesul mobil la date prin telefon sau tabletă
  • Integrarea automată cu Outlook

Managementul oportunităților de afaceri

  • Activități de afaceri gestionate sau negestionate
  • Gestionarea cazurilor de afaceri
  • Înregistrarea clienților potențiali
  • Aprobare și procese de afaceri
  • Documentație contractuală

Raportare vânzări

  • Raportari de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI si Datawarehouse

Campanii de marketing

  • Liste de clienți utilizate în marketing, conform criteriilor stabilite
  • Abordarea clienților prin email, telefon sau SMS
  • Automatizarea campaniilor de marketing
  • Urmărirea și evaluarea campaniilor de marketing

Colectare lead-uri

  • Formulare web și pagini landing
  • Personalizarea conținutului web în funcție de profilul clientului
  • Urmărirea lead-urilor

E-mail marketing

  • Un editor intuitiv pentru editarea șabloanelor de e-mail
  • Automatizarea trimiterii de e-mailuri
  • Testarea afișării e-mail-ului înainte de expedierea acestuia
  • Crearea conținutului dinamic (trimiterea conținutului diferit la destinatari diferiți)

Primirea de feedback

  • Sondaje
  • Testarea A/B a e-mailurilor
  • Analiza/urmărirea pe web
  • Punctaj pentru lead-uri
  • Raportare

Perspectivă 360° a agentului asupra unui client

  • Date generale și de contact
  • Date sociale și demografice
  • Ierarhia clienților
  • Produse, contracte, activități
  • Istoricul comunicărilor

Managementul Cunoștințelor

  • Gestiunea reclamațiilor sugestiilor sau solicitărilor primite
  • Procesare, flux de lucru, modalitatea de escaladare
  • Librărie cu informații
  • Documentația produsului

E-mail marketing

  • Urmărirea automată a comunicării in-bound și out-bound în CRM în contextul fiecărui client
  • Unified Service Desk – interfață de user unificată pentru fiecare agent

Conectarea cu Centrele de Contact cu clienții

  • Raportarea de către Serviciul cu Clienții, pe baza diferitelor criterii
  • Urmărirea setului de indicatori de performanță
  • Perspectiva managerială asupra datelor
  • Conectarea cu Power BI și Datawarehouse

Platforma pentru afaceri Microsoft Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 introduce o platformă unificată dedicată aplicațiilor pentru afaceri interconectate, ce acoperă procese și nevoi de afaceri complexe. Apendicele "365" din titlu nu este deloc întâmplător și Microsoft îl folosește pentru a combină complementaritatea și conexiunea cu linia de produse Office 365, cu care Dynamics 365 cooperează îndeaproape. Astfel, clienții au la îndemână o soluție cuprinzătoare pentru managementul companiilor.

Avantajele soluției CRM

 

Clientul este în centrul activității companiei

Vizualizare la 360 de grade asupra clientului și a datelor sale, într-un singur loc.

Mobilitate

Disponibilitatea aplicației online și offline, oricând și de pe orice dispozitiv electronic.

Cloud

Optimizarea costurilor, scalabilitatea soluției și implementarea rapidă.

Clienții noștri:

 

  • VÚB Bank - membră a Intesa Sanpaolo
  • Slovenská sporiteľňa – face parte din Erste Group
  • ČSOB - Československá obchodní banka, a.s
  • Heineken Slovacia
  • Ministerul Finanțelor din Republica Slovacă
  • ČMSS - Českomoravská stavební spořitelna, a.s.
  • Komerční Banka, a. s. - face parte din Société Générale Group
  • Erste Private Banking Slovacia
  • Agenția de Investiții și Comerț din Slovacia (SARIO)
  • Merz
  • Sberbank Slovacia
  • Patria Finance Slovacia
  • ESSOX - parte din Société Générale Group
  • Sygic
  • Resco
  • ESSET
  • Smurfit Kappa Obaly Štúrovo, a. s., membră a Smurfit Kappa Group
  • Allianz Business Services Slovacia
  • ČD – Telematika
  • Biroul de Inspecție a Muncii din Slovacia
  • Fondul de sprijinire și garantare rural și forestier (PGRLF)