Datanet Systems

SISTEME CALL CENTER PENTRU INSTITUȚII FINANCIARE

SISTEME CALL CENTER – O SOLUȚIE COMPLETĂ A DATANET SYSTEMS

 

Serviciile de asistență pentru clienți sunt esențiale pentru instituțiile financiar-bancare. Datanet Systems a susținut o investiție pe termen lung în echipa sa de experți și în dezvoltarea portofoliului de sisteme call center pentru servicii de asistență clienți. Relația noastră de afaceri foarte strânsă cu zeci de clienți din sectorul bancar ne-a permis să proiectăm soluții personalizate care să răspundă nevoilor specifice de eficiență, fiabilitate și securitate.

Beneficiile soluțiilor furnizate de Datanet Systems sunt tratate in cadrul urmatoarelor pagini:

MAI MULTE DETALII



SISTEME CALL CENTER – SOLUȚIA TEHNICĂ

Datanet Systems furnizează o suită integrată de sisteme de:

  • telefonie, 
  • infrastructură contact center, 
  • Interactive Voice Response,
  • videoconferință, 
  • sisteme de servicii pentru clienți de tip multichannel (telefon, e-mail, web, video, SMS),
  • înregistrarea apelurilor și ecranelor, 
  • monitorizarea calității agenților din contact center.
  • module de administrare a campaniilor dial-in and dial-out
  • integrări cu sistemele IT ale clientului la nivel de desktop de agent si în back-end, 
  • aplicații pentru colectarea feedback-ului clienților și 
  • platforme de management.

Un rol deosebit în soluțiile noastre de servicii pentru clienți îl dețin tehnologiile noi de: 

  • Natural Language Understanding
  • Voice Biometrics
  • Conversational Artificial Intelligence și 
  • Robotic Process Automation.

În soluțiile noastre integrate folosim produse Cisco, Zoom International, 2Ring, Nuance Communications, Rasa Technologies.

SISTEME CALL CENTER – BENEFICII PENTRU BĂNCI

 

Prin utilizarea sistemelor de infrastructură IT pentru asistența clienților oferite de Datanet Systems, clienții noștri beneficiază de:

  • Reducerea costurilor și eficiență oferite de cea mai recentă tehnologie a multor companii de top din piață;
  • Implementare sigură și rapidă a soluțiilor tehnice pretestate, de către o echipă de experți în tehnologie cu mai mult de 15 ani de experiență în proiecte similare în Europa de Est;
  • Avantaj competitiv de pe urma serviciilor de clienți îmbunătățite, ce includ telefonie, web, email, natural speech recognition, gestionarea feedback-ului clienților.

BENEFICII PENTRU UTILIZATORII FINALI

 

Clienții finali se bucură de următoarele beneficii:

  • Ușurința de a accesa serviciile bancare, de oriunde, prin metoda preferată (voce apel, web, e-mail, smartphone);
  • Economie de timp prin evitarea răspunsurilor la mai multe întrebări de autentificare, menținând în același timp securitatea și confidențialitatea necesară.

MAI MULTE DETALII