Datanet Systems

SUPORT TEHNIC ȘI EXTERNALIZAREA OPERAȚIUNILOR

SUPORT TEHNIC

 

Datanet Systems oferă servicii de asistență tehnică la distanță sau la sediul clientului pentru:

  • repunerea rapidă în funcțiune a infrastructurii IT și de comunicații,
  • derularea activităților de mentenanță,
  • rezolvarea oricăror probleme critice sau extinderea capacității operaționale.

Suportul asigurat de Datanet Systems constă în:

  • punct unic de contact prin Centrul de Asistență Tehnică Datanet Systems, disponibil prin telefon și Internet.
  • intervenții în locația clientului, cu sau fără piese de schimb, conform condițiilor contractuale, cu următorii timpi de răspuns:
    • 2 ore pentru București, Bacău, Cluj, Timișoara, Constanța, Brașov, Oradea, Iași, Galați;
    • 4 sau 8 ore pentru restul țării, în funcție de condițiile de trafic și acces în locația clientului.
  • disponibilitate a actualizărilor de software pe timpul contractului.
  • asistență la nivel de expert pentru suport tehnic în identificarea și izolarea defecțiunilor, asigurarea funcționalității și găsirea unei soluții acolo unde este posibil, escaladarea către producător a problemelor nesoluționate.
  • servicii disponibile 24/24, cu posibilitatea contractării unei acoperiri de 8 ore pe zi, 5 zile pe săptămână.

Pentru mai multe informații sau alte detalii referitoare la serviciile de asistență și suport tehnic oferite de Datanet Systems, vă rugăm să ne contactați la adresa de email sales@datanets.ro sau prin intermediul formularului de contact disponbil AICI.

 

Sau sună la Dispeceratul Datanet:

0788 365 147 | 0788 365 518

(pentru clienții cu contracte de suport active)

 

(pentru clienții cu contracte de suport active)

EXTERNALIZAREA OPERAȚIUNILOR

 

Datanet Systems pune la dispoziția clienților ingineri specializați pentru activități de out-tasking în cadrul proiectelor și proceselor IT&C. 

Peste două decade de colaborare cu clienți in domeniile telecomunicații, financiar-bancar, transport aerian ne-au permis să ințelegem bine obiectivele, prioritățile, procesele și modul de lucru al acestora. Folosindu-ne acest bagaj de cunostințe, prestăm servicii de out-tasking pentru completarea resurselor umane sau adăugarea de expertiză specializată pe parcursul derularii de proiecte mari si complexe de modernizare de infrastructură IT&C.

Datanet Systems a derulat contracte de out-tasking de 6 până la 24 de luni în cadrul mai multor proiecte mari de infrastructură IT, contracte care au implicat planificarea, instalarea și administrarea unor retele operaționale cu mii de noduri.

 

Serviciile oferite sunt:

  • Pregătirea documentației de proiectare și a ordinelor de lucru pentru proiecte de implementare și migrare infrastructură IT&C;
  • Analiza, instalarea și punerea în funcțiune a infrastructurii IT&C;
  • Migrarea serviciilor IT&C pe infrastructura nouă.

Pentru mai multe informații sau alte detalii referitoare la serviciile de out-tasking oferite de Datanet Systems, vă rugăm să ne contactați la adresa de email sales@datanets.ro sau prin intermediul formularului de contact disponbil AICI.