Datanet Systems

Datanet » Tehnologii și soluții IT » Colaborare, videoconferință și asistență clienți

COLABORARE ȘI ASISTENȚĂ CLIENȚI

Datanet Systems este un integrator de sistem cu competențe extinse în soluții și sisteme de asistență clienți, videoconferință și colaborare la distanță. Experiența dobandită și valorificată în implementările realizate în peste un deceniu de activitate în acest domeniu ne permite să oferim clienților soluții eficiente și sigure, adaptate nevoilor specifice, fără să necesite eforturi investiționale majore.

 

Portofoliul nostru de soluții de colaborare include:

  • Soluții complete de telefonie IP;
  • Soluții de videoconferință și teleconferință;
  • Terminale video dedicate;
  • Soluții și servicii complete de colaborare la distanță.

Portofoliul nostru de sisteme și soluții de asistență clienți include:

  • Sisteme integrate Contact Center pentru servirea cererilor prin voce, email, web, video, SMS;
  • Sisteme de recunoaştere a vorbirii şi de răspuns vocal;
  • Sisteme de autentificare prin voce;
  • Integrarea cu sisteme IT, desktop-uri personalizate şi aplicaţii software de back-end;
  • Raportare personalizată, înregistrarea interacţiunilor, managementul calităţii, sisteme de gestionare a forţei de muncă în call center;
  • Sisteme pentru eficientizarea activității din call center folosind Robotic Process Automation.

Datanet Systems livrează arhitecturi complete, interconectate optim cu mediile eterogene și sistemele „legacy” ale clienților (echipamente fax, centrale PBX etc.).

Beneficiile sistemelor și soluțiilor de asistență clienți și colaborare la distanță oferite de Datanet Systems sunt tratate în cadrul următoarelor pagini:

Parteneri Datanet Systems: Cisco, 2Ring, Nuance Communications, Zoom International, Mind CTI.

MAI MULTE DETALII



    MAI MULTE DETALII