Datanet » NOUTĂȚI ȘI EVENIMENTE » Știri și noutăți » Datanet asigură servicii tehnice IT&C de la distanță
Datanet asigură servicii tehnice IT&C de la distanță
apr. 2020

 

În contextul aplicării măsurilor de distanțare socială și de reducere a căilor de propagare a virusului COVID-19, Datanet Systems vă poate asigura un set de servicii tehnice IT&C de la distanță și pe teren. Între acestea se află configurarea echipamentelor IT de la distanță și intervențiile rapide pe teren în scop de diagnosticare și remediere a defecțiunilor acestora.

Aceste servicii sunt prestate cu personal specializat, instruit și certificat pentru lucrul cu echipamente de infrastructură de rețele de date și datacenter. Datanet Systems este partener specializat Cisco (cu statut de Gold Partner, Master Specialized), Juniper (Select Partner), F5 (Unity Silver Partner), VMware (Enterprise Partner), Fortinet (Silver Partner), Palo Alto (Platinum Innovator), Arbor Networks (Authorized Partner).

 

Activități acoperite de servicii IT&C la distanță

Serviciile de la distanță sunt destinate companiilor private și organizațiilor din sectorul public și acoperă următoarele tipuri de activități:

  • Reconfigurări pentru operațiuni curente IT;
  • Localizarea defecțiunilor în infrastructura de rețele de date și datacenter, și
  • Verificarea funcționalității sau a performanței rețelelor și echipamentelor din centre de date.

Pentru efectuarea acestor activități, personalul Datanet Systems inițiază o sesiune criptată de colaborare prin Internet cu un PC al clientului, apoi prin intermediul acesteia accesează echipamentele care trebuie configurate sau verificate. Nu sunt necesare dotări specifice din partea clienților pentru a se iniția aceste sesiuni de colaborare.

 

Activități pe teren prestate de Datanet Systems

De asemenea, Datanet Systems efectuează activități pe teren de instalare și service de echipamente din cadrul infrastructurilor de rețele de date și datacenter, asigurând acoperire națională în România.

Personalul specializat care efectuează aceste servicii este echipat cu mijloace de protecție sanitară. În funcție de nivelul de risc al locațiilor unde se prestează serviciile, aceste mijloace includ măști sanitare, mănusi de cauciuc, dezinfectanți de uz personal, viziere, combinezoane de protecție sanitară.

networking datacenter

Pentru a cunoaste mai multe detalii despre portofoliul de servicii tehnice IT&C de la distanță prestate de Datanet Systems, membru al Soitron Group, vă invităm să accesați paginile dedicate serviciilor de integrare de sisteme IT&C și a serviciilor de suport tehnic.

Pentru informații suplimentare și oferte comerciale vă rugăm să ne scrieți la adresa email sales@datanets.ro.