Datanet Systems este primul partener Cisco din România care a obținut dreptul de a oferi clienților săi servicii din categoria „Cisco Partner Lifecycle Services – Support” (PLS-Support). Această acreditare este rezultatul unei colaborări de lungă durată, a obținerii statutului de Gold Partner de peste 20 ani și a specializării permanente a echipei Datanet Systems în diverse tehnologii Cisco.
Serviciile de suport pe care Cisco le oferă clienților trec printr-un proces complex de reorganizare, pentru a oferi un nivel cât mai ridicat de satisfacție. Cisco Partner Lifecycle Services este un cadru nou de colaborare care permite partenerilor eligibili să ofere servicii de suport tehnic sub propriul brand, însă la un nivel de calitate agreat de Cisco.
Partenerii Cisco de pretutindeni trebuie să se alinieze noilor cerințe, altfel nu vor mai putea oferi servicii de suport, ci vor putea doar să revândă serviciile furnizate direct de Cisco. În acest context, Datanet Systems a devenit primul partener din România acreditat ca Cisco Partner Lifecycle Services (PLS – support), ceea ce înseamnă că respectă toate criteriile de eligibilitate și are capacitatea să ofere același nivel de suport ca Cisco.
PLS-Support este prima ofertă de servicii din cadrul noului program, pe care Cisco în va extinde în perioada următoare.
Ce înseamnă Cisco Partner Lifecycle Services
Acreditarea ca Cisco Partner Lifecycle Services a implicat un proces de auditare a calității serviciilor de suport oferite de Datanet Systems, existența unor proceduri de lucru pentru tratarea cazurilor în concordanță cu cerințele Cisco, garantarea unor timpi de răspuns, precum și integrarea sistemului de ticketing al Datanet cu sistemul international de ticketing Cisco TAC.
Prin existența acestei acreditări, Datanet Systems acționează ca o extensie a Cisco în relația directă cu beneficiarii, oferind multiple beneficii directe:
- Echipă de suport locală, vorbitoare de limba română
- Ingineri cu cele mai diverse și complexe certificări profesionale
- Disponibilitate pentru interacțiune on-site, nu doar remote
- Proceduri similare Cisco
- Timp scurt de răspuns, până la 30 de minute pentru un răspuns documentat
- Experiență de 25 de ani în lucrul cu tehnologiile Cisco
- Single point of contact pentru multiple produse/soluții/tehnologii
- Experiență multi-vendor pentru proiectele care integrează tehnologii eterogene
Pentru a fi eligibili în programul Partner Lifecycle Services, partenerii trebuie să îndeplinească mai multe criterii, unele comune certificărilor Cisco Gold Integrator și Cisco Gold Provider.
Printre acestea se află:
- Multiple specializări, inclusiv Cisco Customer Experience Specialization
- Minim 12 certificări CISCO, dintre care cel puțin 4 CCIE
- Operarea unui Network Operations Center (NOC)
- Capacitatea de a oferi suport 24/7/365
- Suport level 1/2 cu opțiuni de escaladare
- Acoperire geografică extinsă prin SLA
- Abordarea procedurală a interacțiunilor cu clienții
Datanet Systems îndeplinește toate aceste criterii, capabilitățile tehnice și logistice ale organizației fiind auditate de către un organism independent, tocmai pentru a fi asigurată imparțialitatea și transparența procesului de acreditare.
„Serviciile de suport Datanet sunt susținute de o echipă numeroasă de experți tehnici, care pot asigura SLA-uri de repunere în funcțiune începând cu 2 ore. Promovarea auditului ne permite să fim primul partener din România care poate oferi clienților noile servicii premium de suport Cisco. În același timp, a validat încă o dată calitatea serviciilor noastre și seriozitatea cu care ele sunt abordate de echipa Datanet. Prin acest demers susținem angajamentul nostru față de clienți în a le oferi excelență în tot ceea ce facem.” Anca Chirculete, Director Executiv Datanet Systems.
Beneficii pentru clienții Datanet Systems
Pentru clienții Datanet Systems, acreditarea Cisco Partner Lifecycle Services (PLS) înseamnă că inginerii care le oferă suport sunt pregătiți să depășească orice probleme hardware sau software și că cel mai probabil sunt cei mai buni de pe piața locală. Mai mult, au abilități pentru gestionarea unor proiecte care integrează tehnologii eterogene de la multiple companii furnizoare.
Datorită abordării holistice, serviciile din categoria PLS -Support sunt ideale pentru companiile cu medii IT complexe si care integrează soluții de la mai multi furnizori.
Creșterea complexității, lipsa resurselor umane calificate și presiunea pusă pe tehnologie pentru atingerea obiectivelor de business determină tot mai multe companii să identifice parteneri care înțeleg specificul activității și le pot oferi suport premium pentru soluții multi-furnizor. Pentru astfel de companii, Datanet Systems devine punct unic de contact în proiecte ce integreaza soluții multi-vendor și are abilitatea de a gestiona direct toate aspectele legate de suport, indiferent de furnizor, dacă beneficiarul deține contracte active de mentenanță cu acesta. Pentru clienți, această abordare duce la simplificarea relațiilor cu furnizorii de tehnologie și atingerea unui nivel superior de eficiență operațională.
Contractarea unui nivel premium de suport din partea unui furnizor certificat și acreditat aduce beneficii pe multiple paliere:
- Creșterea performanței infrastructurii IT
- Minimizarea timpului de inactivitate/reducerea riscului de downtime
- Rezolvarea rapidă a oricăror probleme de funcționalitate
- Acces rapid la expertiză tehnică de specialitate
- Actualizări și patch-uri de securitate la zi
- Posibilități extinse de personalizare și integrare a soluțiilor deținute
- Planificarea strategică a IT-ului
Serviciile din categoria PLS-Support oferite de Datanet Systems sunt esențiale pentru a asigura funcționalitatea, securitatea și performanța produselor Cisco și nu numai. Aceste servicii oferă asistență specializată, reduc timpul de inactivitate, protejează împotriva amenințărilor cibernetice, permit personalizarea și integrarea soluțiilor.
Pentru mai multe informații despre Cisco Partner Lifecycle Services (PLS) prin intermediul Datanet Systems, contactați-ne la cx@datanets.ro