În ultimele luni pandemia de COVID-19 a adus schimbări radicale în activitățile economice și a necesitat aplicarea unor măsuri ferme de distanțare socială. Indiferent de industrie, companiile și organizațiile se adaptează într-un ritm alert la noile condiții de derulare a afacerilor și adoptă multiple măsuri pentru protecția angajaților. În această secțiune de informare în contextul Covid-19 se gasesc link-uri spre planul de măsuri adoptat de Datanet Systems și spre ofertele noastre specifice pentru pregătirea infrastructurii dvs. IT pentru lucrul securizat de la distanță.
Datanet Systems a aplicat în 12 martie un plan de măsuri pentru continuitatea activității în condițiile epidemiei de COVID-19
Datanet Systems a aplicat, din data de 12 martie, un plan de măsuri pentru limitarea propagării virusului și asigurarea continuității activității. Ne-am continuat desfăsurarea activității în parametri normali, cu îndeplinirea obligațiilor contractuale de livrări de produse, de prestări de servicii și de respectare de SLA-uri.
Informare în contextul Covid-19 – soluții și servicii IT asigurate de Datanet
În condițiile de distanțare socială impuse de pandemie, munca de acasă este esențială pentru activitatea companiilor. Avem în portofoliul nostru o suită de produse premium și de servicii tehnice IT&C ce permit angajaților să colaboreze usor și sigur de la distanță și contribuie la asigurarea continuității activității organizațiilor. În continuare sunt enumerate aceste soluții si servicii disponibile acum de la Datanet Systems.
Soluții IT pentru lucru la distanță (work from home)
Soluțiile noastre de infrastructură IT vă asigură un mediu de lucru la distanță eficient și sigur cu ajutorul caruia vă susțineți continuitatea afacerii și vă asigurați colaborarea facilă cu alte organizații care dispun de sisteme de comunicație de voce/video.
Vizitați pagina dedicată soluțiilor de lucru la distanță (work from home) pentru a vă informa despre beneficiile și capabilitățile tehnice ale acestui set de produse și servicii.
Infrastructura de colaborare și de securitate IT ca serviciu Datanet
Pentru a va ușura efortul de investiție și de implementare a infrastructurii informatice pentru lucrul de acasă, Datanet Systems furnizează infrastructura de colaborare și de securitate IT ca serviciu.
Vizitați pagina dedicată pentru a afla cum poate compania dvs. sa utilizeze în mod optim o arhitectură modernă, integrată și actualizată de securitate informatică, întreținută de o echipă de experți in domeniu, cu un cost considerabil mai mic decât în cazul asigurării securității informatice de către o echipa proprie de specialiștii IT din cadrul companiei.
Servicii de asistență tehnică la distanță sau la sediul clientului
Datanet Systems oferă servicii de asistență tehnică avansată la distanță sau la sediul clientului pentru instalări, modificări și repunere rapidă în funcțiune a infrastructurii IT și de comunicații, derularea activităților de mentenanță, rezolvarea oricăror probleme critice cu specific IT sau extinderea capacității operaționale a rețelei de date sau a datacenter-ului dumneavoastră.
De asemenea, asigurăm servicii de suport tehnic rapid IT&C prin acces la Centrul de Asistență Tehnică Datanet Systems, disponibil prin telefon și Internet, intervenții în locația clientului, asistență la nivel de expert si disponibilitate 24 de ore din 24. Vizitați pagina dedicată pentru a afla detalii despre serviciile de suport tehnic oferite de Datanet.
Soluție de telemedicină
În contextul pandemiei de COVID-19, există o nevoie mai acută a medicilor de a se putea consulta rapid cu alți specialisti din spital și din afara incintei acestuia. Datanet Systems deține în portofoliu o soluție tehnică de telemedicină ce îndeplinește această nevoie. Sistemul a fost realizat pentru a rapunde cerințelor personalului medical din secțiile de terapie intensivă și conține echipamente și software pentru monitorizarea video și audio de la distanță a pacienților, vizualizarea de la distanță a informațiilor livrate de echipamentele de radiologie și ecografie, consultarea la distanță cu medici specialiști, acces online securizat la sistemul de supraveghere video pentru rudele pacienților.
Vă invităm să accesați pagina dedicată soluției de telemedicină pentru a afla caracteristicile acestei soluții tehnice simplu de folosit, rapid de implementat și care beneficiază de servicii de suport tehnic cu acoperire de 24 de ore din 24.
Pentru informații suplimentare despre ofertele Datanet Systems, membru Soitron Group, vă rugăm să ne scrieți la adresele marketing@datanets.ro sau sales@datanets.ro.