Datanet » Tehnologii și soluții IT » Colaborare, videoconferință și asistență clienți
COLABORARE ȘI ASISTENȚĂ CLIENȚI
Datanet Systems este un integrator de sistem cu competențe extinse în soluții și sisteme de asistență clienți, videoconferință și colaborare la distanță. Experiența dobandită și valorificată în implementările realizate în peste un deceniu de activitate în acest domeniu ne permite să oferim clienților soluții eficiente și sigure, adaptate nevoilor specifice, fără să necesite eforturi investiționale majore.
Portofoliul nostru de soluții de colaborare include:
- Soluții complete de telefonie IP;
- Soluții de videoconferință și teleconferință;
- Terminale video dedicate;
- Soluții și servicii complete de colaborare la distanță.
Portofoliul nostru de sisteme și soluții de asistență clienți include:
- Sisteme integrate Contact Center pentru servirea cererilor prin voce, email, web, video, SMS;
- Sisteme de recunoaştere a vorbirii şi de răspuns vocal;
- Sisteme de autentificare prin voce;
- Integrarea cu sisteme IT, desktop-uri personalizate şi aplicaţii software de back-end;
- Raportare personalizată, înregistrarea interacţiunilor, managementul calităţii, sisteme de gestionare a forţei de muncă în call center;
- Sisteme pentru eficientizarea activității din call center folosind Robotic Process Automation.
Datanet Systems livrează arhitecturi complete, interconectate optim cu mediile eterogene și sistemele „legacy” ale clienților (echipamente fax, centrale PBX etc.).
Beneficiile sistemelor și soluțiilor de asistență clienți și colaborare la distanță oferite de Datanet Systems sunt tratate în cadrul următoarelor pagini:
- Brosura Cisco Webex – colaborare fară complicații
- Datanet a dezvoltat un asistent vocal inteligent cu aplicabilitate extinsă
- 4 recomandări pentru creșterea eficienței în Contact Center
- Cum poți crește eficiența operațională în Contact Center?
- Ce câștiguri aduc soluțiile de Speech & Voice recognition?
- Gestionați eficient înregistrările audio ale clienților dvs.?
- Comunicațiile unificate generează relații mai bune cu clienții
- Creșteți productivitatea angajaților mobili cu ajutorul colaborării video
- Soluțiile de Enterprise collaboration cresc pe zona de Cloud
- O nouă etapă în colaborare, cu Cisco Spark – aprilie 2017
- Datanet aduce în România cele mai noi soluții de lucru colaborativ
- Ce câștiguri oferă soluțiile de teleprezență Cisco?
Parteneri Datanet Systems: Cisco, 2Ring, Nuance Communications, Zoom International, Mind CTI.
MAI MULTE DETALII
COMUNICAȚII VOCE, VIDEO, MESAJE TEXT
VIDEOCONFERINȚĂ
COLABORARE LA DISTANȚĂ
INFRASTRUCTURĂ CALL CENTER
COMUNICAȚII VOCE, VIDEO, MESAJE TEXT
COMUNICAȚII UNIFICATE VOCE, VIDEO, MESAJE TEXT
Portofoliul Datanet Systems include o serie completă de produse premium pentru telefonie IP, comunicații video (videoconferință) și mesagerie text:
- Cisco Unified Communications Manager;
- Cisco Integrated Services Routers (ISRs) VoIP Gateways;
- Cisco IP phones;
- Cisco Webex Teams;
- 2Ring Phone Services;
- Mind PhonEX One call accounting.
Avantaje:
- Reducerea de costuri prin implementarea unui sistem centralizat de telefonie, comunicații video si mesagerie text, utilizând infrastructura IT existentă;
- Soluție flexibilă pentru utilizatori, care pot folosi telefoane mobile și dispozitive fixe pentru comunicații prin voce, video și text într-un mediu securizat;
- Ușurință în adăugarea de noi puncte de lucru.
VIDEOCONFERINȚĂ
VIDEOCONFERINȚĂ
Datanet Systems deține un portofoliu complet de soluții de videoconferință, pe baza căruia poate să furnizeze soluții end-to-end integrate, capabile să raspundă cerințelor și nevoilor oricărui tip de organizație.
Aceste soluții permit:
- Creșterea nivelului de eficiență a lucrului în echipă prin reducerea costurilor de transport și a cheltuielilor operaționale;
- Optimizarea randamentului angajaților mobili;
- Îmbunătățirea suportului decizional și creșterea vitezei de luare a deciziilor;
- Îmbunătățirea calității interacțiunii cu partenerii și cu clienții finali;
Produse: echipamente terminale și servere pentru videoconferință Cisco.
Caracteristici principale:
- Calitate foarte bună a comunicației video;
- Partajarea de conținut într-un mod simplu în cadrul unei conferințe;
- Înregistrarea conferinței și a mențiunilor și adăugărilor făcute pe marginea documentelor;
- Colaborarea cu alte organizații externe care dispun de un sistem de comunicație voce-video.
COLABORARE LA DISTANȚĂ
COLABORARE LA DISTANȚĂ
Portofoliul Datanet Systems include o serie completă de produse premium pentru colaborare la distanță:
- Cisco Webex Meetings;
- Cisco Webex Teams;
- Gama de teminale video Cisco Webex pentru colaborare la distanță.
Avantaje:
- Reducerea de costuri prin realizarea întâlnirilor de lucru fără deplasări la distanță, într-un mediu care asigură contactul față în față si partajarea de conținut într-un mod simplu;
- Înregistrarea sesiunilor de conferință;
- Colaborarea cu alte organizații externe care dispun de un sistem de comunicație voce-video.
INFRASTRUCTURĂ CALL CENTER
INFRASTRUCTURĂ CALL CENTER
Datanet Systems are un portofoliu matur de soluții de infrastructură IT de call center (soluții de asistență clienți) și o experiență de peste o decadă în implementarea, integrarea și optimizarea acestora.
Portofoliul nostru include:
- Cisco Unified Contact Center Enterprise;
- Cisco Unified Contact Center Express;
- Cisco Unified E-Mail / Web Interaction Manager;
- Cisco Finesse;
- 2Ring Agent desktop;
- Zoom CallRec.
Principalele caracteristici ale soluțiilor Cisco Contact Center:
- Soluții integrate pentru centre de contact omni-channel (asigură servirea cererilor prin voce, email, web, video, SMS) care cresc eficiența operațională și reduc costurile de management;
- Routing bazat pe analiză predictivă care îmbunătățește interacțiunea cu clienții și rezultatele de business;
- Colaborare integrată care crește rata de rezolvare a solicitărilor la primul contact și satisfacția clienților;
- Arhitectură deschisă pentru integrări care creează o experiență unificată pentru clienți, agenți și management;
- Implementări flexibile, locale, hibride și în cloud, care vă permit să alegeți când și cum dezvoltați sistemul dvs. contact center.
Asigurăm implementarea unui contact center Cisco după mai multe modele:
- Unified Contact Center Express – local, pentru întreprinderi mici / mijlocii,
- Unified Contact Center Enterprise – local, pentru întreprinderile mari,
- Hosted Collaboration Solution for Contact Center – în cloud-ul unui partener, pentru întreprinderile mari,
- Webex Contact Center – în cloud (rulează în cloud-ul Cisco).
Avantajele principale ale utilizării soluțiilor Cisco Contact Center:
- Satisfacția și păstrarea clienților,
- Rezoluția solicitărilor la primul contact,
- Creșterea productivității,
- Optimizarea forței de muncă,
- Reducerea costurilor.